Klaviyo kokoaa yhteen verkkokauppasi datan ja asiakaspolun eri vaiheet – jotta voit toteuttaa tarkasti kohdennettua sähköpostimarkkinointia ja rakentaa toimivaa markkinoinnin automaatiota.
✅Maksimoi asiakkaan arvo
Klaviyo on asiakastietojen hallintaan ja markkinoinnin automaatioon suunniteltu alusta, joka yhdistää sähköpostimarkkinoinnin, SMS-viestinnän, automaatiot ja monikanavaisen viestinnän yhdeksi selkeäksi työkaluksi. Sen avulla näet asiakkaan koko polun, kuten ostohistorian, selauskäyttäytymisen ja muut vuorovaikutukset. Voit tehostaa viestintää juuri oikealla hetkellä ja maksimoida asiakkaan elinkaariarvon sekä parantaa asiakaskokemusta.
✅Tehokas kohdentaminen
Klaviyo mahdollistaa asiakassegmenttien muodostamisen helposti. Lisäksi sen avulla saat personoidut kampanjat ja automaatiot, jotka perustuvat asiakkaan käyttäytymiseen, ostohistoriaan tai muihin datasta johdettuihin tietoihin. Voit automatisoida esimerkiksi tervetuloviestit, ostoskorin hylkäysviestit, syntymäpäiväedut ja muut kohdennetut viestit, mikä tekee viestinnästä sekä relevanttia että tehokasta.
✅Monipuoliset integraatiot
Klaviyo integroituu erinomaisesti useiden verkkokauppa-alustojen kanssa, kuten Shopify, Magento, WooCommerce ja monet muut. Lisäksi Klaviyolla voit toteuttaa viestintää useissa kanavissa samanaikaisesti. Sähköpostit, SMS, push-ilmoitukset ja muut kanavat toimivat yhdessä samassa järjestelmässä, mikä tekee asiakkaiden tavoittamisesta johdonmukaista ja tehokasta.

Lue tästä miten Wanhat Kupit teki myyntiä vuodessa 135270,13 eurolla sähköpostimarkkinoinnin avulla ...more
Kokemuksia ,Klaviyo
February 17, 2025•7 min read

Lue tästä miten Matto.fi vaihtoi Mailchimpin Klaviyoon ja sai käyttöönoton investointinsa takaisin alle kuukaudessa automaatioiden avulla ...more
Kokemuksia ,Klaviyo
January 20, 2025•4 min read

Lue tästä miten Tapio Anttila Collection sai 5 kuukaudessa 1124,5% ROI:n sähköpostimarkkinoinnin avulla ...more
Kokemuksia ,Klaviyo
August 26, 2024•6 min read

Lue tästä miten Nordic Glow verkkokauppa teki vuositasolla yli 70000€ lisämyyntiä yhdellä puuttuvalla automaatiolla ...more
Kokemuksia ,Klaviyo
March 25, 2024•3 min read
Etsitkö kokenutta Klaviyo-kumppania verkkokauppasi markkinoinnin automaation ja sähköpostimarkkinoinnin tehostamiseen?
Olet oikeassa paikassa, sillä meillä on usean vuoden kokemus tuloksellisesta Klaviyon hyödyntämisestä.
Autamme ottamaan Klaviyon sujuvasti käyttöön ja varmistamme, että sähköpostimarkkinointi ja automaatiot rakentuvat alusta asti oikein.
Kehitämme kanssasi Klaviyoon sähköpostimarkkinoinnin strategian, luomme toimivat automaatiot ja varmistamme, että Klaviyon kautta tuleva myynti kasvaa kuukausi kuukaudelta.
✅Klaviyo - Käyttöönotto
Olemme tukenasi Klaviyon käyttöönotossa ja käytön opettelussa, jotta pääset hyödyntämään sen kaikki toiminnot täysimääräisesti heti ensimmäisestä päivästä lähtien.
✅Klaviyo - Auditointi
Auditoimme nykyisen tilanteesi ja saat konkreettiset suositukset siihen, miten sähköpostimarkkinointiasi tulee kehittää, jotta se tuottaa enemmän rahaa ja parempia tuloksia.
✅Klaviyo - Kehitys
Autamme kehittämään sähköpostimarkkinointiasi ja markkinoinnin automaatiota Klaviyossa. Strategisen suunnittelun ja jatkuvan optimoinnin avulla voit saada jopa 30 % liikevaihdostasi sähköpostimarkkinoinnin kautta.

Voimme toteuttaa brändisi näköiset uutiskirjeet suoraan Klaviyoon tai tukea sinua niiden suunnittelussa ja teknisessä toteutuksessa.
Saat käyttöösi kokeneen copywriterin, joka kiteyttää yrityksesi äänensävyn, ydinviestit ja erottautumistekijät selkeiksi ja myyviksi sanoiksi. Lisäksi graafikkomme varmistavat, että viestit näyttävät hyviltä.
Lopputuloksena syntyy johdonmukainen ja brändiä vahvistava viestintä, joka erottaa yrityksesi kilpailijoista.

Rakennamme verkkokaupallesi tavoitteisiin sopivan automaatiostrategian ja toteutamme automaatiot, jotka palvelevat asiakkaitasi 24/7.
Klaviyon avulla automatisoidut viestit lähtevät oikeaan aikaan oikealle henkilölle, olipa kyse tervetuloviesteistä, ostoskorin hylkäyksistä tai ensiostajista. Automaatiot ei vain säästä aikaa, vaan myös kasvattavat asiakastyytyväisyyttä ja myyntiä.

Tehokas liidinkeräys on muutakin kuin sähköpostiosoitteen pyytämistä ja alennuskoodin tarjoamista.
Huomioimme kaikki konversioon vaikuttavat tekijät, jotta listasi kasvaa laadukkaasti ja on täynnä uudelleen ostavia asiakkaita. Lisäksi keräämme asiakkailta heidän itse kertomaa tietoa asiakasviestinnän vahvistamiseksi.

Testaamme, optimoimme ja kehitämme sähköpostimarkkinointia ja markkinoinnin automaatiota jatkuvasti. A/B-testit, tulosten seuranta ja aktiiviset parannusehdotukset parantavat myyntiä ja vahvistavat asiakaskokemusta kuukausi kuukaudelta.

Strateginen osaaminen
Autamme suunnittelemaan ja toteuttamaan sähköpostimarkkinointiin ja markkinoinnin automaatioon kokonaisvaltaisen strategian, joka tukee koko liiketoimintaa.
Asiantunteva tiimi
Tiimillämme on yli 10 vuoden kokemus sähköpostimarkkinoinnista ja tiedämme miten saada tuloksia aikaan. Yrityksemme on erikoistunut 100% ainoastaan verkkokauppojen sähköpostimarkkinointiin ja markkinoinnin automaatioon.
Lisää aikaa ja rahaa
Kun sähköpostimarkkinointi ja markkinoinnin automaatio on luotettavissa käsissä, niin sinulle jää enemmän aikaa ja rahaa verkkokauppasi kehittämiseen.
Keskimäärin asiakkaamme saavat 7x kertaisen ROI:n palveluun käytetylle summalle.
Tiimissämme on myös graafikkoja ja suunnittelemme viestisi brändisi mukaisesti. Sähköpostilistallesi ei lähetetä mitään, ennen kuin nähnyt viestin ja hyväksynyt sen. Haluamme että olet innostunut näkemästäsi.
Pidämme aina huolta, että viestejä kirjoittaessamme käytämme sovittua brändin “tone of voicea”. Eli luomme brändin mukaista tekstiä. Lisäksi hyväksytämme aina viestit sinulla, ennen kuin lähetämme ne listalle.
Voimme auttaa myös muiden sähköpostijärjestelmien kanssa tai voimme auttaa Klaviyon käyttöönotossa. Ota yhteyttä, niin jutellaan tarkemmin.
Jos työmme ei miellytä, tai toimenpiteemme eivät tuo tuloksia. Sinulla ei ole pakko sitoutua meihin pitkäksi aikaa, vaan voit irtisanoa sopimuksen kuukauden irtisanomisajalla.
Olemme kehittäneet A.R.V.O-metodin nimenomaan siihen, että viestinnän on tuotava arvoa, jotta asiakkaistasi tulee pitkäikäisiä kanta-asiakkaita. Alennukset ovat hyvät tehokeino erilaisina juhlapyhinä tai Black Fridayna. Sähköpostimarkkinointia ei voi kuitenkaan rakentaa pelkkien tarjousten ympärille, vaan sen on tuotettava myyntiä myös muulloin kuin pelkissä alennuskampanjoissa. Ethän halua opettaa asiakastasi ostamaan vaan alennuksista ja laskea katetta?
© Emailguru Oy | Y-tunnus 3409351-6 | Kaikki oikeudet pidätetään