
Sähköpostiautomaatiot ovat avainasemassa, kun haluat sitouttaa tilaajiasi koko asiakkuuden elinkaaren ajan uutiskirjeen tilauksesta aina toistuvia ostoksia tekeviin vakioasiakkaisiin.
Hyvin rakennetut sähköpostiautomaatiot eivät ainoastaan säästä aikaa, vaan kasvattavat tilaajien elinkaariarvoa ja lisäävät myyntiä jatkuvasti.
Kun rakennamme sähköpostiautomaatioita, suunnittelemme kokonaisuuden aina sinun liiketoimintasi ja tavoitteidesi mukaan. Automaattiset viestit lähtevät oikeaan aikaan, oikealle ihmiselle ja oikealla sisällöllä ilman manuaalista työtä.
Juuri tästä syystä automaatiot ovat sähköpostimarkkinoinnin kulmakivi. Silti yllättävän moni yritys jättää ne hyödyntämättä ja menettää samalla merkittävän osan sähköpostimarkkinoinnin potentiaalista.

Kaikki meni oikein mallikkaasti ja saimme Emailgurun palvelusta rahalle vastiketta moninkertaisesti. Saimme juuri sitä kaivattua ulkopuolista näkemystä verkkokauppamme sähköpostimarkkinointiin. Suosittelen Emailgurua muillekin verkkokaupoille, jos haluaa kasvattaa myyntiä.
Timo Hyväri
Nordic Glow

Epäilimme aluksi, että miten voisimme saada ulkoistetun sähköpostimarkkinoinnin avulla tuloksia ja lisää myyntiä.
Onneksi epäilykset osoittautuivat turhaksi ja olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön. Olemme saaneet selkeästi lisää myyntiä sähköpostimarkkinoinnin avulla vaikka ajat ovatkin vaikeita taloudellisesti.
Jaana Kaarto
Wanhat Kupit

Haluamme kiittää teitä kaikesta avusta ja tuesta, mitä olette meille antaneet! Kun lähdimme laittamaan sähköpostimarkkinointia kuntoon, niin meillä oli paljon kysymyksiä ja pieniä teknisiä pähkinöitä ratkottavana.
Teidän avullanne kaikki saatiin kuitenkin rullaamaan sujuvasti – integraatiot, uutiskirjeet ja automaatiot saatiin kuntoon ilman stressiä. Oli helpottavaa tietää, että meillä oli osaava tiimi tukena koko ajan. Kiitos siis vielä kerran kaikesta – teette oikeasti loistavaa työtä!
Mira Haavisto
You Name It

Olemme erittäin tyytyväisiä Emailgurun tarjoamaan avaimet käteen -palveluun. Heidän asiantunteva lähestymistapansa sähköpostimarkkinointiin on vastannut odotuksiamme.
Erityisesti asiakassegmentointi on tuonut viesteihimme kaivattua relevanssia, mikä on parantanut asiakaskokemusta merkittävästi. Parannetut automaatiotkin ovat tuottaneet mukavasti myyntiä verrattuna aiempaan.
Voimme lämpimästi suositella heidän palveluitaan kaikille, jotka haluavat tehostaa sähköpostimarkkinointiaan ja saavuttaa parempia tuloksia.
Arja Anttila
Tapio Anttila Collection

Emailguru auttoi automatisoimaan markkinointia. Lisäksi sain Emailgurun avulla ostoskorin palautus automaation ja tuotesuosittelu automaation käyttöön.
Jo muutama lisäkauppa näistä automaatioista maksaa investointini moninkertaisesti takaisin. Ja jatkossa voin kehittää automaatioita yhä paremmaksi, joka lisää verkkokauppani myyntiä.
Antti Sulkanen
3d Cadsolutions

Emailguru auttoi minua ottamaan tehot irti sähköpostiautomaatioista. Olen saanut Emailgurun avustuksella kasvatettua myyntiä ja olen oppinut rakentamaan sähköpostiautomaatioita. Suosittelen lämpimästi Emailgurun palveluita muillekin.
Marko Kuoppasalmi
Kuntokompassi
Jokainen uutiskirjeen tilaaja tarvitsee erilaista viestintää sen mukaan, missä kohtaa asiakaspolkua hän on. Yksi on vasta tutustumassa brändiisi, toinen on jo tehnyt ostoksen ja kolmas saattaa olla ollut pitkään passiivinen.
Autamme suunnittelemaan ja rakentamaan automaatioita, jotka reagoivat tilaajan käyttäytymiseen ja elämäntilanteeseen. Oikea viesti oikeaan aikaan lisää myyntiä, vahvistaa asiakassuhdetta ja kasvattaa asiakkuuden elinkaariarvoa pitkäjänteisesti.

Varmistamme, että automaatiot toimivat teknisesti moitteettomasti kaikissa tilanteissa.
Huolehdimme siitä, että viestit lähtevät oikeassa järjestyksessä ja että tilaajat eivät saa päällekkäisiä tai keskenään ristiriitaisia viestejä eri automaatioista.
Kun tekninen toteutus on kunnossa, sähköpostiviestintä pysyy selkeänä, hallittuna ja ammattimaisena koko asiakaspolun ajan. Sinun ei tarvitse huolehtia yksityiskohdista tai mahdollisista virhetilanteista, vaan kokonaisuus toimii taustalla luotettavasti.

Asiakkaasi eivät ole samanlaisia, eikä viestinnän kuulu olla kaikille identtistä. Hyödynnämme kerättyä dataa, kuten ostokäyttäytymistä, kiinnostuksen kohteita ja viestien reagointia, jotta voimme personoida viestintää aidosti merkitykselliseksi.
Datan avulla viestit osuvat paremmin kohdalleen ja tuntuvat vastaanottajasta henkilökohtaisilta, ei massaviestinnältä. Tämä parantaa sitoutumista ja tukee pitkäjänteistä asiakassuhteen rakentamista.

Pidämme huolen siitä, että automaatioviestisi puhuttelevat oikeita ihmisiä juuri oikealla hetkellä. Viestit mukautuvat sen mukaan, missä vaiheessa asiakaspolkua tilaaja on, olipa kyse ensikosketuksesta, oston jälkeisestä viestinnästä tai uudelleenaktivoinnista.
Kun sisältö on ajankohtaista ja relevanttia, viestintä tuntuu luontevalta ja luottamusta herättävältä. Samalla se ohjaa tilaajaa pehmeästi kohti seuraavaa ostopäätöstä ja tukee myynnin kasvua ilman aggressiivista myyntipuhetta.
Keskimäärin asiakkaamme saavat 7x kertaisen ROI:n palveluun käytetylle summalle.
Tiimissämme on myös graafikkoja ja suunnittelemme viestisi brändisi mukaisesti. Sähköpostilistallesi ei lähetetä mitään, ennen kuin nähnyt viestin ja hyväksynyt sen. Haluamme että olet innostunut näkemästäsi.
Pidämme aina huolta, että viestejä kirjoittaessamme käytämme sovittua brändin “tone of voicea”. Eli luomme brändin mukaista tekstiä. Lisäksi hyväksytämme aina viestit sinulla, ennen kuin lähetämme ne listalle.
Voimme auttaa sopivan sähköpostijärjestelmän käyttöönoton kanssa. Olemme esimerkiksi Klaviyon ja Custobarin kumppaneita. Ota yhteyttä, niin jutellaan tarkemmin.
Jos työmme ei miellytä, tai toimenpiteemme eivät tuo tuloksia. Sinulla ei ole pakko sitoutua meihin pitkäksi aikaa, vaan voit irtisanoa sopimuksen kuukauden irtisanomisajalla.
Olemme kehittäneet A.R.V.O-metodin nimenomaan siihen, että viestinnän on tuotava arvoa, jotta asiakkaistasi tulee pitkäikäisiä kanta-asiakkaita. Alennukset ovat hyvät tehokeino erilaisina juhlapyhinä tai Black Fridayna. Sähköpostimarkkinointia ei voi kuitenkaan rakentaa pelkkien tarjousten ympärille, vaan sen on tuotettava myyntiä myös muulloin kuin pelkissä alennuskampanjoissa. Ethän halua opettaa asiakastasi ostamaan vaan alennuksista ja laskea katetta?
© Emailguru Oy | Y-tunnus 3409351-6 | Kaikki oikeudet pidätetään